Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2021

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ : BMW 330 xi ένα ξεχωριστό τετρακίνητο ..... (Α΄μέρος)


Αυτό είναι το προσωπικό αυτοκίνητο του Τάσου και αγοράστηκε πριν από 10 χρόνια μεταχειρισμένο.

Αποτελεί την τετρακίνητη πρόταση της BMW όπου παρουσιάστηκε το έτος 1999 στην παγκόσμια αγορά με σκοπό να ανταγωνιστεί τα τετρακίνητα sedan.
Αποτέλεσε τη βάση εξέλιξης ως προς τα μηχανικά συγκροτήματα για την κατασκευή του πρώτου BMW x5 και στη συνέχεια για το x3
Διαθέτει έναν καταπληκτικό 3λιτρο κινητήρα ονομαστικής ισχύος 231 ίππων και λέμε ονομαστικής ισχύος γιατί στο δυναμόμετρο αυτός ο κινητήρας αποδίδει περισσότερους ίππους.

Το κόστος της αγοράς του όταν κυκλοφόρησε ήταν 22.000.000 δρχ. εφοδιασμένο με όλο τον κατάλογο των extra..!!

Αποτελούσε ο κινητήρας αυτός τη βάση για το κινητήρα της BMW M3 E36 με τους 286 ίππους όπου όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 1992 στην παγκόσμια αγορά χαρακτηρίστηκε ως τεχνολογικό επίτευγμα μιας και βραβεύτηκε για για πολλά χρόνια ως ο καλύτερος αξιόπιστος και οικονομικότερος ατμοσφαιρικός κινητήρας παραγωγής στον κόσμο.

Έχει ηλεκτρονική τετρακίνηση η οποία συνεργάζεται απόλυτα με το ABS και το ESP το οποίο απενεργοποιείται όταν ο οδηγός το επιθυμεί και μπορεί ενώ παράλληλα η κατανομή βάρους είναι 50-50.
Το αυτοκίνητο αυτό είναι το καθημερινό οικογενειακό επαγγελματικό αυτοκίνητο του Τάσου ενώ παράλληλα έχει συμμετάσχει με επιτυχίες σε πολλές δεξιοτεχνίες ακόμα και σε drift μιας και είναι και το μουλάρι της ομάδας του Τάσου Χατζηχρήστου Χατζηχρήστος Racing Team Florina σε κάθε αγώνα.

Έχει διανύσει περισσότερα από 600.000 χιλιόμετρα συνολικά χωρίς να παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα εκτός τακτική- ευλαβική συντήρηση από τον μηχανικό της ομάδας μας Νικό Πολυχρονίδη Polychronidis Motorsport Ptolemaida

Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει γίνει παρουσίαση στο περιοδικό 4 τροχοί τον Ιανουάριο του 2001 πριν πρώτο πουληθεί στον πρώτο ιδιοκτήτη.

Έχει προταθεί να επιστρέψει στο εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο με σκοπό την διαπίστωση των ανωτέρω όταν φτάσει στο συνολικό του ενός (1) εκατομμυρίου χιλιομέτρου με σκοπό να γίνει ολική ανακατασκευή και να παραμείνει στο μουσείο του εργοστάσιου της BMW στο Μόναχο.

Να σημειώσουμε ότι εισήχθησαν στην Ελλάδα συνολικά μόνο επτά αυτοκίνητα του ίδιου τύπου εφοδιασμένο με όλο το κατάλογο των extra.
Η BMW motosport δεν παρέλειψε να το αξιοποιήσει στους αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού οπού κατέλαβε την 2η θέση ταχύτητας πίσω απο τήν Α156GTA το 2002 -3. 











































































 

Previous Post
Next Post

post written by: